23 Mei 2013

Bergfiets mal

Die Maandag nadat Epic 2013 klaargemaak het, was ek een van die gelukkiges om 'n "early bird entry" vir 2014 in die hande te kon kry.  Daar was net 100 en dis binne 34 sekondes uitverkoop!  Op daardie stadium het ek nie gedink aan 'n "partner" nie, ek wou net eers entry vasmaak!  Ek bel toe vir Hildegarde in ekstase en vertel haar ek het entry gekry.  Sy was baie bly en bel my so 'n halfuur later terug en se sy gaan my "partner" wees!  Een van my grootste drome gaan waar word en ek is so bevoorreg om dit saam met my vrou te kan doen!

Scott Scale 910
Al negatief is dat my kostes nou sal verdubbel met alles, waar 'n buite "partner" vir sy eie kostes verantwoordelik sou wees, maar dis 'n klein prys om te betaal vir die groot voorreg.  Ons het dadelik begin planne maak oor hoe ons befondsing kan kry.  My verskaffers genader om borgskappe (sien bo regs), lootjies verkoop aan vriende, ondersteuners en familie, skape wat geskenk word deur kliënte - 'n fantastiese spanpoging, ons is baie geseënd!

Om aan die gang te kom, moes ek vir Hildegarde 'n bergfiets koop, Adventure Cycles is toe gekontak en ons kon Hildegarde se Epic fiets kry - Scott Scale 910, 'n pragtige masjien en weeg slegs 9.8 kg!


 . 
     Hildegarde oefen

    
Ek en Hildegarde
Ons het 'n paar keer saam geoefen en toe ingeskryf vir NG Kerk Philladelphia se bergfiets rit op Saterdag 27 April 2013.  Die roete was glad nie tegnies nie, net een baie rowwe klim, ook 'n gedeelte waar ons halflyf deur die rivier moes loop.  Ek het my en Hildegarde se fietse gedra en was bitter bly oor die min gewig van haar fiets.  Die "downhills" was vir haar bitter moeilik en sy het nog nie die selfvertroue gehad om dit gemaklik te ry nie - all in good time!  Bietjie oefen en sy sal daarmee gemaklik wees.
Philladelphia eindstreep

Ek, Hildegarde en Lood het heeldag saamgery en klaargemaak in 2 uur 40 min - dit was toe net 45 km.  Hierdie was
'n lekker resies vir haar om weer haar terugkeer na bergfiets te maak na 5 jaar!  Van hier kan dit 
beter raak.

Volgende aan die beurt was die SAD halfmarathon te Wellington op 1 Mei 2013.  Meer daarvan volgende keer.

Tot later,
Jaco G

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking