17 Mei 2013

99er, Tour de Stellenbosch

Ek het myself einde 2012 reeds ingeskryf vir die Cape Argus 2013, maar op daardie stadium wou Hildegarde net draf en ons het nie padfietse gehad nie.  Intussen kon ons 2 padfietse geleen kry wat haar gehelp het by die Totalsports Terra Firma.  Ek skryf ons toe in vir die 99er wedren wat 'n "seeding event" is vir die Cape Argus 2014 op 9 Februarie 2013.  Hildegarde het saam met die fietsry groep in Malmesbury 3 oggende per week begin ry en ek het my ryery maar tussen die draf ingepas.

99er Roete
99er Medaljes
Die 99er is 'n 108 km resies waar die laaste 8 km die meeste klim is.  Die wegspring is by Durbanville Perdewedrenbaan en die roete loop tot net voor Paarl met 'n draai deur die Koeberg terug na Durbanville.  Ons het in die laaste groep weggespring in gietende reën.  Aanvanklik het ons saam gery, maar na 15 km het ek 'n stadige groep verby gegaan en gedog Hildegarde volg my, maar sy was vasgevang in 'n ander bondel en het agter geraak.  Ek het op my eie verder gery.  Dit was beide van ons se langste afstande nog op 'n fiets en na 70 km kon ons dit duidelik voel.  Dit het ook glad nie gehelp dat die laaste 10 km die moeilikste van die dag was nie.  Ons was koud en sopnat, maar ons het klaargemaak in onderskeidelik 3 uur 55 min en 4 uur 10 min.  Dit was nog iets wat ons kon "aftick".  Hildegarde wou nou met alle mag en mening ook die Cape Argus ry, maar die inskrywings was reeds vol! 
Helshoogte Pas
Tour de Stellenbosch Roete Profiel

Ek het die daaropvolgende naweek saam met Lodiaan Fouche (Lood) die Medallion Tour de Stellenbosch gaan ry.  Lood sou later ook my rymaat wees vir die Transkaroo - Sutherland na Ceres (245 km).  Ons het saam weggespring op 'n baie warm dag en teen 'n hoë pas gery.  Die Tour de Stellenbosch is 97 km lank en begin by Technopark in Stellenbosch, bo-oor Helshoogte pas deur Pniel, links na N1, verby Fairview, op agter Paarlpad en dan met draai terug na Technopark.  Ek het vir Lood verloor op 75 km en kon hom nooit weer vang nie.  Ek het uiteindelik klaargemaak 7 min na Lood met 'n tyd van 3 uur 12 min.  Baie warm dag en raai wat?  Geen medalje by die Medallion wedren!

Volgende resies - Totalsports Xterra te Grabouw!  Meer daarvan later...

Groete,
Jaco G

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking