15 Mei 2013

Agtergrond - Jaco & Hildegarde

Geldenhuys "Background Check"

Ek en Hildegarde is die afgelope 7 jaar getroud en het twee pragtige kinders, Hilge en JJ.  Ons woon op Malmesbury.  Ek is in die Landbouchemiese bedryf en sy is 'n fiksheids fanatikus en baie goeie ma vir ons 2 kinders! 


Hierdie "blog" sal dien as my en Hildegarde se dagboek van ons strewe na 'n gesonder lewe asook die kompleksie van ons daaglikse roetiene, oefen en die twee bekkies wat aandag, kos en liefde van ons vereis. Soos wat die tyd sy loop neem sal dit nog meer kompleks raak en hierdie is die reis deur ons "logistieke" nagmerrie!


Vir my het alles in Oktober 2011 begin toe ek besef het dat genoeg nou genoeg is en ek sal 'n verandering aan my lewe moet bring.  Gesondheid in vandag se tyd is 'n luukse en jy moet alles van jou kant af doen om dit te help bevorder.  Vir Hildegarde het dit nog altyd van nature gekom en sy het maar net normaal voortgegaan - drie keer per week gegym en altyd reg geëet.  Vir my was dit nie so maklik nie, ek was redelik ver op die verkeerde pad wat eetgewoontes aanbetref (ongereeld en verkeerd!) en gedink 9 gate gholf is goeie oefening (dis mos beter as niks).  Op daardie stadium het ek die skaal op 'n stewige 94 kg laat trek en die mislukke, moeë gevoel was altyd teenwoordig.

Vir die eerste 6 weke kon ek beswaarlik 20 min aaneen draf, maar ek het deurgedruk en die skaal het saamgespeel.  Maart / April 2012 het ek die km's begin langer maak van die gebruiklike 4 km na tussen 7 en 9 km's soggens.  Ek en my drafmaat (Manus Bester) het besluit dat die Outsurance KFM 94.5 Gunrun ons eerste wedren is wat ons in die oog het om te doen.  Dit is net hier waar Hildegarde ook besluit het om na die volgende rat oor te skakel en ons het toe ingeskryf.

'n Hele paar 10 km Pretlope is gedoen en in Oktober 2012 is ons na die Kaapstad Stadion vir ons eerste halfmarathon!  Sulke lang afstande is nie vir sissies nie.  My liggaam is beslis nie gebou vir sulke marteling nie.  Hildegarde het my gewen in 'n tyd van 1 uur 55 min.  Ek het ingekom op 2 uur 05 min, maar die grootste oorwinning was die feit dat ons dit kon "aftick".  Hierdie was die begin van ons avontuur, die adrenalien was daar en die lus om weer die wedren gevoel te kry was alomteenwoordig.  Intussen het ek om die draf af te wissel weer my ou bergfiets nader getrek en daai gogga het gou gebyt om weer te kan jaag!


Links: Hildegarde - Outsurance Gun Run 2012

Regs:  Jaco - Outsurance Gun Run 2012



Kom ervaar ons reis saam met ons!

Tot volgende keer...

Groete,
Jaco G

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking