07 Augustus 2013

Die Burger Bergfietsuitdaging 2013

Hildegarde en Johann besig met "setup"
Voorbereiding vir die wedren het begin met iets wat lankal reeds gedoen moes gewees het, ons "bike setups".  Dit behels basies die opstel / instel van jou fiets sodat dit perfek vir jou is.  Dit is waar jy al jou krag en energie optimaal in die fiets plaas en die beste resultaat vir jou trap kry.  Ek en Hildegarde het vir Johann Rabie (Professionele pad- en bergfietsryer) genader om ons s'n te doen.  Ons is in die wolke!  Die resultaat is baie meer as wat ons verwag het en ons voel fantasties in die posisie wat ons nou op fietse is.  Ons het sommer al vier ons fietse (2 pad en 2 berg) gedoen.  Johann is geduldig en gebruik sy tyd met die opstellings - wat 'n belewenis.  Ek sal dit beslis vir enigeen aanbeveel.


Delheim enkelspoor - Jaco
Delheim enkelspoor - Hildegarde
Saterdag, 3 Augustus 2013, het aangebreek en dit was die eerste keer dat ek en Hildegarde met ons nuwe "kit" as Team Nexus sou ry.  Ons het van die begin af gesê dat ons as 'n span gaan ry, dus bymekaar gaan bly.  Makliker gesê as gedaan.  Ons het in groep D die oggend weggespring - 08h35.  Dit was koel, maar beslis nie koud nie.  Daar was 'n neutrale zone vir ons om uit die dorp te kom waar die regte resies sou begin.  Almal het ons gewaarsku dat daar ongeveer 1 500 m se vertikale klim in die 60 km wat ons sou aflê, is.  Ek was redelik goed voorbereid en het sterk gevoel.  Ons het met 'n gemaklike pas begin en die eerste klomp klimme trotseer.  Hildegarde het baie goed bygehou en ek het die heeltyd net gesorg dat sy my van agter kan sien.  Ons het lekker gery tot op so 25 km waar ons eerste probleempie van die dag om die draai was.  Dit was net na die eerste "singletrack" van die dag, gevolg met 'n afdraand.  Ek was voor en het 'n sloot in die pad gesien en stadiger gery.  Hildegarde het nie waargeneem dat ek stadiger ry nie en toe sy dit agterkom was dit te laat.  Sy het ankers gegooi, maar die koeël was reeds deur die kerk.  Sy is links teen die wal af en het 'n groot rots skrams geraak - val 1 en die bloed het gevloei en die humeure het begin optel.

Team Nexus - Einde in sig!
Julle moet nou mooi verstaan, Hildegarde is my Epic Partner, maar sy is ook die ma van my kinders en my bruid.  Dit is glad nie lekker om haar te sien seerkry nie.  Dit is die hoofrede hoekom ek op die stadium voor ry - wat die oog nie sien nie, weet die hart nie van nie!  Ek stres myself dood as ek agter haar ry en maak dan self onnodige foute.  Na die val kon ek min reg sê of doen.  Ek verstaan dit, want daar was pyn.  Bergfiets is egter 'n ingewikkelde sport en om emosies by die saak te gooi maak dit nie makliker nie.  Ons het in redelike stilte vir die volgende uur verder gery.  Ek kon agterkom Hildegarde raak al hoe sterker en vir myself gevra waarom nou en nie vroeër nie.  Sy het my meegedeel dat sy nog nie lekker weet om haarself te "pace" nie en dit met tyd sal regkom.  Dit maak sin en beteken vir my ook baie aangesien ek geneig is om te vinnig uit die blokke te kom en dan uit te sak in laaste deel van resies.
Ons is klaar!
Ouch! Hildegarde mediese hulp

10 km voor die einde het die noodlot ons weer getref.  Die korter afstand se groepe het deel geword van ons resies en daar was baie onervare ryers deel van die pakkie.  Ons is teen 'n bult af en die persoon voor my het briek  aangeslaan, ek ook - nie Hildegarde nie!  Sy het verby my gekom en my handvatsel getref.  Ons altwee het 'n pragtige stukkie wingerd in Stellenbosch gekoop!  Ek het nie so baie skade, maar Hildegarde het op die ander elmboog as die vorige val te lande gekom en hierdie was 'n lelike wond.  Haar agter cazette het ook vir die 2de keer losgekom en ons moes stop om dit met hand vas te draai - slegs 'n tydelike opsie.  Ons het klaargemaak in 3h55 min - baie tevrede.  Ons weet baie meer oor mekaar se vermoë asook waaraan ons moet werk.

Ons wil ook vir Malmesbury Toyota baie welkom sê as deel van ons borge span.  Malmesbury Toyota gaan ons ondersteun op ons pad na die Epic.  Ons waardeer die lojaliteit wat julle aan ons betoon en wees verseker van ons volgehoue ondersteuning.

Volgende op ons kalender is die Java Challenge wat gaan plaasvind op Saterdag, 10 Augustus by Van Loveren in Robertson.  Meer daaroor volgende week!

Groete,
Jaco G

5 opmerkings:

  1. Weet jy dam watse kultivar druiwe dit is, mens kanie sommer net koop nie.

    AntwoordVee uit
  2. Ons nie regtig kans gehad om te kyk voor ons koop nie! Hopelik 'n blok Pinotage vir die koue winter...

    AntwoordVee uit
  3. Jy moet onthou van die duide wind van die see af help met kwaliteit. Ek meer gehoop ons gaan france champaign kan maak vir die epic finish.

    AntwoordVee uit
  4. Baie cool! Go team Nexus (aka Jaco & Hildegarde)

    AntwoordVee uit