15 Augustus 2013

Java MTB Challenge 2013

Skurwekop
Gedurende Mei 2013 het ons kampgroep (Karavaan Kinders) by Skurwekop in Robertson gekamp.  Ek en Lood het die bergfietse saamgevat en lekker roetes daar gery.  Ons het onmiddelik besluit dat ons beslis weer sou terugkeer.  'n Paar dae na ons terugkeer het vriendin Annake Basson met my kontak gemaak en laat weet dat daar 'n bergfietsrit op 10 Augustus 2013 te Van Loveren sou plaasvind wat die Java MTB Challenge heet.  Ek het dadelik die Karavaan Kinders laat weet dat ons die langnaweek van 9 Augustus sou kamp -weer te Skurwekop en vir my en Hildegarde ingeskryf vir die 70 km uitdaging wat baie van Epic 2012 se roetes bevat het.


Ons is verlede Donderdag middag vort en moes 'n baie koue naweek trotseer.  Karavaan gehaak en fietse op die dak.  Die kinders tel natuurlik die slapies al vir die laaste 2 weke af, so die opwinding was groot!  Ons was 4 gesinne die naweek daar, so die kinders is permanent besig.  Kamp bly steeds een van ons gesin se lekkerste tydverdrywe.

Saterdag het aangebreek en Saretha het my en Lood na Van Loveren geneem.  Hildegarde het besluit om eerder nie te ry nie.  Sy was nog baie stukkend en seer na die valle die vorige Saterdag.  Lood sou deelneem aan die 30 km resies - hy het egter sy skoene vergeet en vinnig moes daar planne gemaak word om sy skoene betyds by die wegspring te kry!  Ek het 08h00 weggespring en die temperatuur was 'n skamele 3 grade Celsius.  Bitter koud, maar ek het geweet dit sou vinnig meer aangenaam raak.


 

Ek het in die tweede groep weggespring en dadelik probeer voor kom.  My en Hildegarde se ooreenkoms is dat as beide van ons in die wedren is, ek saam met haar ry (ons doen wat ons doen om saam te wees), maar as ek alleen in die resies is, ek maar kan gooi!


Ek het paar manne verbygegaan en so ongeveer 5 km in die resies in was ek voor in ons groep.  Daar was 'n pyltjie wat wys dat jy regs moet draai, met 'n motorfiets spoor net regs van dit.  Ek het gedog jy moet die motorfiets spoor langs die pyl volg.  Ek was verkeerd en die hele peleton het my gevolg!  Ek het na so 500 m agtergekom ek is verkeerd - daar was geen pyle of ander fiets spore van die eerste groep nie.  Ek het omgedraai en teruggedraai - nie sonder kommentaar.  Die groep het geskel en nie geweet wat aangaan nie.  Ek is toe terug op die regte pad en kon vinnig nuwe aanwysings sien.  

Verlore "cleat"
Dit was 'n heerlike roete, redelik tegnies en op die ou end 75 km.  Ons het amper 1 500 m geklim deur die roete.  Ons moes na ongeveer 20 km oor 'n klomp bande loop wat onderdeur 'n brug gepak was.  My een "cleat" het losgekom en toe ek weer op die fiets klim kon ek voel my voet voel los in die pedaal.  Ek het net aangery.  Ons het op so 38 km die tawwe klim van die dag bereik.  Daar was 'n gedeelte met 'n 27 % helling.  Ons almal het daar die gedeelte uitgestap.  Die grond en klippe was nog nat van die week se reën en alles het gegly.  Ek vermoed my "cleat" het daar besluit om sommer heeltemal die wedren te verlaat.  Ek moes die res van die resies met slegs een "cleat" ry.  Dit is nie te maklik aangesien jou voet die heeltyd van die pedaal gly en tegniese stukke kan nogal gevaarlik raak.  Ek het my egter nie deur dit laat afsit nie en steeds so hard as wat ek kan gery.

                           

Ek het op die ou end die wedren voltooi in 4 uur 20 min, wat darem in die top 20 van die dag was.  Ek het 'n gemiddelde hartspoed van 160 gehad en kon duidelik voel ek het hard gery - ek was tevrede.  Dit was 'n baie goed georganiseerde dag en vir die rondom 500 ryers wat oor die 3 afstande aan die dag deelgeneem het, beslis iets om na terug te keer volgende jaar.

Fondse wat die dag ingesamel is word geskenk aan die Robertson Voorbereidingskool.  Meeste van hierdie wedrenne waaraan ons deelneem het 'n goeie doel waarheen die fondse gaan en dit maak elke geleentheid nog meer spesiaal.  Om 'n kind skoolgereed te kry is beslis hoog op enige ouer se prioriteitslys, maar fondse by skole is nie altyd so maklik bekombaar nie en geleenthede soos hierdie skep vir die skole en dus vir die kinders daardie geleenthede.

Ons volgende wedren is die Bovlei MTB Classic op 31 Augustus 2013 te Lelienfontein in Wellington.  Gedeelte van die fondse van die geleentheid word weer geskenk vir die Bovlei Gemeenskap Sentrum.  Besoek www.graveltravel.co.za vir meer inligting.

Hierdie naweek het een van die organisasies waar ek op die bestuur is - Hermon Landbouvereniging sy jaarlikse Onkruidvasvra.  Ons reël hard daaraan, so volgende week vertel ek julle meer van die spesifieke dag!

Groete,
JG

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking