03 Junie 2013

Ons Borge

www.nexusag.net
In 'n vorige blog het ek verduidelik hoe ons by die punt uitgekom het waar ons gaan deelneem aan 2014 se Epic.  Wat ons egter deeglik bewus van is, is die astronomiese koste van so 'n projek.  Dit maak nie saak hoe goedkoop jy dit gaan probeer doen nie, dit gaan nogsteeds 'n kleinhuisie vol geld kos.

www.agchem.co.za
Ek en Hildegarde het onmiddellik nadat ons die inskrywing gekry het begin om idees rond te gooi oor hoe ons ekstra fondse kan insamel om ons droom 'n werklikheid te maak.  Daar is verskillende finansiële en logistieke beplannings wat gedoen moet word vir so iets.  Die groot kostes is nie net die inskrywing van die Epic nie, maar al die voorbereidings wedrenne, toerusting, dienste, brandstof, ens. wat deel van die hele prentjie vorm.  Die idees wat ons op die tafel geplaas het en ook nou reeds redelik ver uitgerol het is die volgende:

www.cosmocel.co.za
My "regte" werk / beroep is 'n landbouchemiese verteenwoordiger.  Ons verkoop produkte aan produsente wat hul onkruid, swam en insek probleme aanspreek.  Ek tree dus as 'n konsultant vir die produsent op en hy koop die landbouchemiese produkte by ons besigheid.  Ek is 'n vennoot in ons besigheid saam met my twee baie betroubare kollegas Eric Venter en Stephan Venter.  Hulle is uiters ondersteunend in alles wat ek en Hildegarde aanpak.  Ons drie is elkeen verantwoordelik vir verskillende funksies in die besigheid en werk baie lekker as 'n span saam.  Weens die feit dat ons produkte aankoop van verskillende maatskappye, gee dit ons 'n lekker netwerk van maatskappye van wie ons dan kliënte is.  Hierdie is dan ook die maatskappye wie ek genader het toe befondsing benodig is.  Ek wil baie dankie sê vir Nexus, AgChem, Cosmocel, Insect Science SA, Oro Agri, Sun Lab en Dow AgroSciences.  Hierdie maatskappye het uit die staanspoor onmiddellik ja gesê toe ons aan hul deur gaan klop.

www.insectscience.co.za
Wat kan ek my borge bied in ruil vir hul ondersteuning?  Ons gaan beslis nie 'n podium posisie beklee nie, maar kan steeds uitstekende ambassadeurs van die maatskappye en hul produkte wees, en wie is daar beter om oor hul produk te praat as een van hul verkoopspersone in die veld?  Die lojaliteit wat hulle teenoor ons betoon gaan ons beslis dubbeld aan hulle terug betoon - visueel en in die praktyk.  Nogmaals baie dankie aan julle!  Gaan besoek hulle webwerwe en kyk wat hulle doen.

Nog 'n idee wat ons gehad het om paar ekstra rande in te kry is om aan al ons vriende, kollegas, ondersteuners en kliënte lootjies te verkoop.  Die pryse wat jy met die lootjie kan wen was aanvanklik 'n kopkrap, maar met kliënte wat bereid is om vir ons 'n paar lammers te borg, is daardie probleem ook nou kleiner.  Vir jou lootjie sal jy in die trekking wees wat einde November 2013 plaasvind.  Die pryse is as volg:


www.dowagro.com
  1. R2 500 se waarde prys
  2. Heel lam (verwerk en netjies verpak)
  3. 60% van lam (verwerk en netjies verpak)
  4. 40% van lam (verwerk en netjies verpak)
  5. Biltong en wyn geskenkpak
www.oroagri.com
Hierdie idees sal ons hopelik bietjie nader aan ons droom plaas.  Die idee van die blog het ook voortgespruit uit een van ons borge wat gevra het hoe hulle ons doen en late kan volg.  Ek moet sê ek self kry baie bevrediging uit dit uit om so 'n tipe "dagboek" te hou van alles en dit sal vir ons oor 10 jaar nogsteeds van waarde wees om te kan terugblaai en te sien wat ons gedoen het.

Gedurende die maande van Junie, Julie en Augustus is dit bitter moeilik om gefokus te bly wat mens se oefenprogram aanbetref in die Wes-Kaap aangesien dit baie koud en nat is.  Dit is die tye wanneer mens dalk ekstra skeppie warm kos of ekstra glasie wyn drink.  Ek en Hildegarde sal in die volgende blog paar idees gee van hoe jy die ekstra kilogramme kan probeer verhoed - dinge wat vir ons werk.

Mooi bly en pas julle op,
Jaco Geldenhuys

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking